ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Φελαϊνί: «Θα έσπαγα και το πόδι μου για τον Μουρίνιο»

Article CoverFelaini: "I would also break my leg for Mourinho"

Marwan Fellini said he was prepared to do everything for Zoser Mourinho, a competitor if necessary even with pains.

Marwan Fellini has often been criticized by Manchester United fans, but this year's contribution to the group is unquestionable.

The Belgian International feels immeasurable gratitude to Zose Mourinho for recovering his psychology and racing style, stressing that he is willing to do everything for those who trust him.

"When I feel that people trust me I'm ready to do everything. If I have to break my foot for Mourinho I will do it. So it's me, even when I'm hurting, "said the Belgian.
===Φελαϊνί: «Θα έσπαγα και το πόδι μου για τον Μουρίνιο»

Ο Μαρουάν Φελαινί δήλωσε διατεθειμένος να κάνει τα πάντα για τον Ζοσέ Μουρίνιο, αγωνιζόμενος εφόσον χρειαστεί ακόμη και με πόνους.

Μπορεί ο Μαρουάν Φελαινί να έχει αποτελέσει πολλάκις αντικείμενο κριτικής από τους οπαδούς της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ωστόσο η φετινή του συνεισφορά στην ομάδα κρίνεται αναμφισβήτητη.

Ο Βέλγος διεθνής αισθάνεται απέραντη ευγνωμοσύνη προς τον Ζοσέ Μουρινιο για την ανάκτηση της ψυχολογίας του και της αγωνιστικής του φόρμας, τονίζοντας ότι είναι πρόθυμος να κάνει τα πάντα για όσους τον εμπιστεύονται.

«Όταν αισθάνομαι ότι οι άνθρωποι με εμπιστεύονται είμαι έτοιμος να κάνω τα πάντα. Αν χρειαστεί να σπάσω το πόδι μου για τον Μουρίνιο θα το κάνω. Έτσι είμαι εγώ, ακόμη και όταν πονάω αγωνίζομαι», δήλωσε ο Βέλγος.  

Πηγή: SDNA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου