ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

Σαλάχ: «Παιδικό όνειρο να παίξω στη Λίβερπουλ»

Salah: "Children's dream to play in Liverpool"


A dream come true marked his Liverpool transfer to Mohamed Salah.

"It's a great club. It was a dream for me when I was young to play here one day. When I had the opportunity to come, I was thinking about staying in Rome or transcribing here, but because when I was young, it was a dream for me, it took the decision to come back, "the Egyptian midfielder said, adding," I am very happy I am here and I would like to help the team, so I am very impatient to start the Premier League games and I think we can win something this season together. "
===Σαλάχ: «Παιδικό όνειρο να παίξω στη Λίβερπουλ»

Πανευτυχής που θα φορά τη φανέλα της Λίβερπουλ δήλωσε ο Μοχάμεντ Σαλάχ. 

Όνειρο που έγινε πραγματικότητα χαρακτήρισε τη μεταγραφή του στη Λίβερπουλ ο Μοχάμεντ Σαλάχ. 

«Είναι ένας σπουδαίος σύλλογος. Ήταν ένα όνειρο για εμένα όταν ήμουν μικρός να παίξω εδώ μία μέρα. Όταν είχα την ευκαιρία να έρθω, σκεφτόμουν αν έπρεπε να μείνω στη Ρώμη ή να μεταγραφώ εδώ, αλλά επειδή όταν ήμουν μικρός, ήταν ένα όνειρο για μένα, πήρε την απόφαση να επιστρέψω», ανέφερε ο Αιγύπτιος μεσοεπιθετικός και πρόσθεσε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ και θα ήθελα να βοηθήσω την ομάδα, επομένως είμαι πολύ ανυπόμονος να ξεκινήσουν τα παιχνίδια της Πρέμιερ Λιγκ και νομίζω ότι μπορούμε να κερδίσουμε κάτι αυτή τη σεζόν μαζί».
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου