ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Συγκινητικός Ρόις: «Θα έδινα όλα τα λεφτά μου για να είμαι υγιής και να παίζω»

Talking Roos: "I would give all my money to be healthy and play"

Marco Rice's unlikely statement, who stressed that he would exchange all his fortune to be healthy and re-play a ball.

Marko Rousse has not managed to deliver the expectations of Dortmund, as sustained injuries keep him in the forefront. The latter is expected to keep him out of action by early 2018 and the German international is in poor psychological condition.

"I would give all my money to be healthy and to be able to do my job, do what I love, playing football," said Roy.

"It is very difficult ... When you work for so many weeks alone to come back strong and you are recovering too hard. It is a spiritual test, "he added.
==Συγκινητικός Ρόις: «Θα έδινα όλα τα λεφτά μου για να είμαι υγιής και να παίζω»

Απίθανη δήλωση του Μάρκο Ρόις, ο οποίος τόνισε πως θα αντάλλασσε όλη την περιουσία του για να μπορέσει να είναι υγιής και να ξαναπαίξει μπάλα. 

Ο Μάρκο Ρόις δεν έχει καταφέρει να προσφέρει τα προσδοκώμενα στη Ντόρτμουντ, καθώς διαρκείς τραυματισμοί του κόβουν διαρκώς τη φόρα. Ο τελευταίος αναμένεται να τον κρατήσει εκτός δράσης μέχρι τις αρχές του 2018 και ο Γερμανός διεθνής φορ είναι σε κακή ψυχολογική κατάσταση. 

«Θα έδινα όλα μου τα λεφτά για να είμαι υγιής και να μπορώ να κάνω τη δουλειά μου, να κάνω αυτό που αγαπώ, παίζοντας ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Ρόις. 

«Είναι πολύ δύσκολο… Όταν δουλεύεις για τόσες εβδομάδες μόνο σου για να επιστρέψεις δυνατός και ξανατραυματίζεσαι είναι πολύ σκληρό. Πρόκειται για μια πνευματική δοκιμασία», πρόσθεσε. 

Πηγή:Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου