ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Ρόουζ: «Αγαπώ το μπάσκετ, ποτέ δεν σκέφτηκα να σταματήσω»

Roose: "I Love Basketball, I Never Thought To Stop"

For the first time after the rumor that he wanted to drop basketball, Derrick Roose spoke, stressing that he never thought of giving up for a specific reason.


Derrick Roose is here and ready to come back!

This at least states himself in the first interview he gave after the rumors of previous months that he wanted him even to quit acting because of the continuing injury problems.

Speaking at "theundefeated.com", he underlined that he never thought to give up and the main reason for this is his love for basketball.

"I am here. Basketball is inside me. That's why I'm here. It's part of my life. I can not describe how much I have devoted and sacrificed for this game. No one will understand this. Never.

I never thought to stop. That's stupid. I do not even want to talk about it. But I'm glad Lambron understood me. The world forgets my first injury. Many people could have gone after that. I had already signed my new contract ... I had five interventions and a broken eye. I'm too far from leaving.

I'm in love with the game. I'm still a winner, "said Derrick Roose who added that he is slowly meeting his last ankle injury but is not in a hurry to return to racing action.
===Ρόουζ: «Αγαπώ το μπάσκετ, ποτέ δεν σκέφτηκα να σταματήσω»

Για πρώτη φορά μετά τη φημολογία που τον ήθελε να εγκαταλείπει το μπάσκετ μίλησε ο Ντέρικ Ρόουζ, τονίζοντας ότι ποτέ δεν σκέφτηκε να τα παρατήσει για έναν συγκεκριμένο λόγο. 

Ο Ντέρικ Ρόουζ είναι εδώ και έτοιμος να επιστρέψει! 

Αυτό τουλάχιστον δηλώνει ο ίδιος στην πρώτη συνέντευξη που παραχώρησε μετά τη φημολογία των προηγούμενων μηνών που τον ήθελε να σκέφτεται ακόμα και να εγκαταλείψει την ενεργό δράση, λόγω των συνεχόμενων προβλημάτων τραυματισμού. 

Μιλώντας στο «theundefeated.com» υπογράμμισε ότι ποτέ δεν σκέφτηκε να εγκαταλείψει και ο κυριότερος λόγος για αυτό είναι η αγάπη που έχει για το μπάσκετ. 

«Είμαι εδώ. Το μπάσκετ είναι μέσα μου. Για αυτό είμαι εδώ. Είναι μέρος της ζωής μου. Δεν μπορώ να περιγράψω πόσα έχω αφιερώσει και θυσιάσει για αυτό το παιχνίδι. Κανείς δεν πρόκειται να το καταλάβει αυτό. Ποτέ και κανείς. 

Ποτέ δεν σκέφτηκα να σταματήσω. Αυτό είναι χαζό. Δεν θέλω καν να μιλήσω για αυτό. Αλλά είμαι χαρούμενος που ο Λεμπρόν με κατάλαβε. Ο κόσμος ξεχνά τον πρώτο μου τραυματισμό. Πολλοί άνθρωποι θα μπορούσαν να έχουν φύγει έπειτα από αυτό. Είχα ήδη υπογράψει το νέο μου συμβόλαιο… Είχα πέντε επεμβάσεις και ένα διαλυμένο μάτι. Είμαι πολύ μακριά από το να αποχωρήσω. 


Είμαι ερωτευμένος με το παιχνίδι. Είμαι ακόμα νικητής», είπε ο Ντέρικ Ρόουζ που συμπλήρωσε ότι σιγά-σιγά συνέρχεται από τον τελευταίο του τραυματισμό στον αστράγαλο, αλλά δεν βιάζεται να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση.
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου